بهترین برنامه برای کنترل کامپیوتر با اندروید Unified Remote Full 3.7.4

بهترین برنامه برای کامپیوتر با اندروید Unified Remote Full

Unified Remote Full نام یک برنامه اندرویدی فوق العاده کاربردی و مفید است که توسط شرکت Unified Intents در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از وای فای و یا بلوتوث به کامپیوتر متصل شوید و آن را کنترل کنید. این برنامه قادر به کنترل کامپیوتر هایی با سیستم عامل ویندوز، لینوکس و مک هستید (البته در این پست از سایت نیو فور اندروید تنها نسخه ویندوز قرار داده شده است). این برنامه از 90+ برنامه و کارکرد مختلف و متنوع پشتیبانی می کند از جمله کنترل ماوس و صفحه کلید، مدیا پلیر، کنترل برنامه های لازم برای سخنرانی ها، همسانساز صفحه، خاموش و روشن کردن کامپیوتر، مدیریت فایل ها و… .
برای استفاده از برنامه کاربردی Unified Remote Full ابتدا باید نسخه اندروید را دانلود و آن را برروی گوشی موبایل و یا تبلت خود نصب کنید سپس نسخه ویندوز را دانلود و نصب کنید حالا با استفاده از بلوتوث و یا شبکه وای فای می توانید به کامپیوتر متصل شوید و از محیط ساده و کاربردی آن لذت ببرید.

ویژگی های کلیدی اپلیکیشن Unified Remote Full:
– نصب و راه اندازی ساده نرم افزار
– تشخیص خودکار سرور (کامپیوتر شما) شما در شبکه وای فای
– حفاظت از رمز عبور کامپیوتر و رمزگذاری برای امنیت بیشتر
– پشتیبانی از کنترل تک و چند لمسی ماوس
– شامل تم های مختلف با رنگ های تیره و روشن
– امکان اتصال به کامپیوتر های دارای سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس
– بشتر از 90 کنترل از راه دور مختلف
– حجم کم
– محیطی ساده و کاربردی
– کنترل از راه دور سفارشی
– فرامین صوتی
– پشتیبانی از IR و NFC
– و…

در یک کلام می توان گفت که Unified Remote Full بهترین انتخاب برای کنترل کامپیوتر از راه دور است به همین دلیل موفق به کسب امتیاز 4.7 از 5.0 در گوگل پلی شده است.

دانلود / توضیحات بیشتر