بازی جنگی خشم تک تیرانداز Sniper Fury 1.5.0l

Sniper Fury

Sniper Fury یک بازی اکشن اندروید فوق العاده زیباست که توسط کمپانی گیم لافت (GameLoft) برای اندروید منتشر شده است و تاکنون امتیاز 4.3 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.
شروع عملیاتی جهانی!
وقت برای دیپلماسی وجود ندارد، وقت جنگیدن فرا رسیده. همه خواهان این هستیم که بهترین تک تیرانداز دنیا به ما ملحق شود تا بتوانیم در مقابل شیطان بی رحم ایستادگی کنیم مهم نیست کجا پنهان شده باشد. این بازی نیست و راهی برای پشیمانی وجود ندارد، پس برای کشتن شلیک کنید.
وجود بیش از 130 مرحله اکشن.
گرافیک باورنکردنی سه بعدی که شما را به آینده می برد، از آسمان خراش های شهری تا مکان های عجیب و غریب.
سربازان؛ اتوموبیل های ضد گلوله، منطقه هوایی و کلاس های متفاوت دیگر از دشمنان.
افکت و جلوه های بسیار زیبا هنگام برخورد تیر به سر.
طوفان شن، باران های اسیدی، کولاک و افکت های بسیار دیگر.
اسلحه های مدرن و قدرتمند.
تفنگ تک تیرانداز، اسلحه تهاجمی، ماشین گان و سلاح های سری دیگر.
اجزا و غنیمت ها را جمع آوری کنید تا انبار تسلیحات خود را ارتقا دهید.
امکان منحصر به فرد شخصی سازی اسلحه ها.
در بخش های چند نفره با شکست دادن دیگر بازیکنان و تخریب دیوار دفاعی منابع آن ها را برای خود استفاده کنید.
جوخه ای بسیار قوی درست کنید تا در برابر غارت کردن امن باشد.
با پیوستن به مرحله های جانبی جوایز بیشتری دریافت کنید.
بدون شک Sniper Fury یکی از قوی ترین و بهترین بازی های اکشن تک تیراندازی می باشد که تا به حال دیده اید.
به میدان مبارزه بپیوندید و شروع به کشتن دشمنان کنید و با شلیک به سر بازیکنان افکت های منحصر به فرد خارق العاده ای را مشاهده کنید و اسلحه های خود را با امکانات ویژه شخصی سازی و کنید و ارتقا دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2

امروز برای شما دوست داران بازی های جنگی بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 را آماده کرده ایم در این بازی شما در نقش یک سرباز ظاهر خواهید شد که باید به مقابله و نبرد با دشمن بروید. او نبردی سخت در کوهستان پیش روی دارد زیرا دشمن قصد حمله به کشورش را دارند و همه سربازان از جمله این تک تیر انداز باید تا آخرین قطره خونشان در مقابل این متجاوزان ایستادگی کرده و آن ها را از کشور دور کرده و تک تک این متجاوزان را به سزای اعمالشان برسانند.با ما بازی دانلود این بازی برای اندروید همراه باشید.

دانلود بازی تک تیر انداز کوهستان Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.1

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

در بازی زیبای Mountain Sniper Killer 3D FPS 1.2 یا همان تک تیر انداز کوهستان همان گونه که از نام بازی پیداست شما باید در نقش یک تک تیر انداز ظاهر شوید که باید به مناطق کوهستانی بروید و در آن جا به همراه سایر هم رزمانتان به مقابله با دشمنان بپردازید. دشمن به کشور شما حمله کرده و قصد دارد که سرزمینتان را تسخیر کرده و به کنترل خود در آورد به همین دلیل شما نیز باید تمام توان خود را به کار بسته و از کشورتان در مقابله حمله بیگانگان دفاع کنید ،بسیار مراقب باشید زیرا در این نبرد کوچکترین غفلت می تواند به سادگی باعث مرگ شما بشود ،سعی کنید که از بهترین مسیر ها عبور کرده و در سریع ترین زمان ممکن نشانه گیری و همچنین شلیک کنید و به این ترتیب با نابود کردن دشمنان مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. در این بازی شما قادر خواهید بود که بسته به شرایط نبرد اسلحه مورد استفاده خود را تغییر بدهید و به این ترتیب قدرت خود را در نبرد تا حد چند برابر افزایش دهید و دشمنان را یکی پس از دیگری از سر راه خود بردارید. این بازی دارای گرافیک فوق العاده جذاب و سه بعدی می باشد که در ترکیب با گیم پلی بسیار جذاب می تواند گزینه مناسبی باشد برای پر کردن اوقات فراغت شما به خصوص اینکه در این بازی جلوه های صوتی بی نظیری بکار رفته که توانسته باه سادگی جذابیت بازی را تا حد چند برابر برای کاربران افزایش بدهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تفنگی اسنایپر Shootingclub2sniper v3.1.14

 دانلود بازی تفنگی اکشن اسنایپر برای اندروید

بازی جدید اندروید تفنگی

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر
Shootingclub2sniper v3.1.14 اگر اهل بازي هاي اکشن باشيد حتما يک بار بازي تک تير انداز يا اسنايپر را تجربه کرده ايد. بازي اسنايپر از آن دسته از بازي هاي مي باشد که نسخه هايي براي کنسول ها مختلف طراحي شده است و با استقبال زياد مواجه شده است . داستان بازي به گونه ميباشد که شما با داشتن يک اسلحه تک تير انداز با شرايط آب و هوايي سخت و گوناگون با دشمنان خود رو به رو ميشويد. دقت در تير زدن به گونه اي مي باشد که نفس کشيدن شما و حتي جهت باد در بازي بر روي تير شما مي تواند اثر بگذارد. در برخي از مواقع اگر تير شما خطا برود بازي را باخته ايد جون دشمنان شما قبل از اينکه شما آنها را نابود کنيد جاي شما را شناسايي ميکنند و شما را از بين ميبرند.هم اکنون می توانید این بازی اکشن تفنگی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر