دانلود یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon

در این پست از سایت نیو فور اندروید در خدمت شما هستیم با یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon .

این بازی زیبا و کم جچم دارای گرافیک پیکسلی است و کاربران دانلود های بسیار از سایت گوگل پلی داشته اندروید اندروید.شاید یکی از جذاب ترین بخش های این بازی را گرافیک بسیار ساده ی بازی دانست که طرفداران خاص خود را طلب میکند.در بازی Pixel Dungeon شما باید ماموریت خود را در اعماق سیاهچال های  پیکسلی انجام داده و آن جا را مورد کاوش قرار دهید.امیدواریم از دانلود این بازی نهایت لذت را ببرید.

بازی کم حجم

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کلش اف کلنز Clash of Clans 9.24.7|ورژن جدید

 دانلود بازی کش آف کلنز

به ورژن جدید Clash of Clans 9.24.7 اپدیت شد

بازی های اندروید Clash of Clans 7.156.4

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای  را با بازی کلش آف کلنز Clash of Clans 9.24.7 به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

در بازی محبوب و دوست داشتنی Clash of Clans 9.24.7 بایست در دهکده تیم جنگجو و دلاور خود را جمع آوری و آنان را برای مبارزاتی که با سایر قبیله ها در راه است آماده کنید. بازی بسیار زیبای Clash of Clans متناسب با هر سیستم عاملی عرضه شده و تمامی کاربران از سیستم عامل های مختلف با ورود به آن می توانند با هزاران بازیکن دیگر به صورت آنلاین به جنگ و مبارزه بپردازند. Clash of Clans یک بازی رایگان و بسیار سرگرم کننده است ، وقت آن که مردمانتان را از جنگجویان سایر قبایل محافظت کنید فرا رسیده است ، دقت کنید این بازی کاملا رایگان است ، اما برخی از ابزارهای موجود در بازی را نیز می توانید با پرداخت پول خریداری کیند ، در صورتی که علاقه ای به استفاده از این ابزارها ندارید ، In App Purchase را از تنظیمات دستگاهتان غیرفعال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.8.6

به میدان جنگ وارد شوید.بازی کلش رویال یک محصول جدید از شرکت سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز (Clash Of Clans) میباشد.مطمئناً این بازی هم همانند کلش اف کلنز جذاب و جهانی میباشد یا خواهد شد.کلش رویال یک بازی در سبک کارتی میباشد که باید از کارت در برابر نیروهای دشمن استفاده کنید و از خود محافظت کنید.جمع آوری و ارتقاء کارت ها به پیشرفت و پیروز شدن کمک شایانی میکند.هم اکنون بازی Clash Royale 1.8.6 را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود بازی کلش رویال | Clash Royale 1.1.1

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگ قبایل ورژن جدید Clash of Clans 9.24.7

مطمئناً شما هم با بازی جنگ قبایل یا همان کلش اف کلنز آشنا هستید.این بار جدیدترین ورژن این بازی یعنی Clash of Clans 9.24.7 را برای اندروید دانلود کنید.یک بازی اعتیادآور و سراسر هیجان که از همه جای دنیا آن را بازی میکنند و میتوان با بقیه به رقابت پرداخت.یک بازی استراتژیک که بعد از انتشار به سرعت بین مردم دنیا محبوب شد.ارتش خود را بسازید و با قبایل مختلف بجنگید و رقابت هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید.

دانلود بازی جنگ قبایل | Clash of Clans 8.116.11

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آسفالت 8 ماشین سواری Asphalt 8: Airborne 3.0.0l

 دانلود بازی ماشین سواری آسفالت 8

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت 8 لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از 47 اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای 80 درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه 9 آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تیکن 3 برای اندروید Tekken 3 v1.1

بازی تیکن 3 برای اندروید Tekken 3

بازی تیکن یکی از بهترین و بیاد ماندنی ترین بازی های کنسول پلی استیشن است که هم اکنون برای PC و اندروید نیز در دسترس است. بازی Tekken بر مبنای مبارزات آزاد خیابانی طراحی شده است به این معنا که در آن دو فرد در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با استفاده از هر تکنیک و وسیله ای سعی می کنند تا در دو راند فرد مقابل را از پای درآورند. تنوع کارکتر ها و شخصیت های موجود در این بازی اندروید بسیار زیاد است به نحوی که اگر ساعت ها و ساعت ها با شخصت های متنوع و مختلف بازی کنید بازهم خسته نخواهید شد. علاوه بر تنوع شخصیت ها، حرکت ها و فنون ترکیبی هر شخصیت بصورت منحصر به فرد قابل اجراست. بازی اندروید Tekken 3 برخلاف سایر نسخه های این بازی که برای اندروید منتشر شده اند به هیچ برنامه جانبی برای اجرا شدن نیاز ندارد و تنها با دانلود و نصب فایل apk می توانید بازی را اجرا کنید. نکته ای که در انتها باید به آن اشاره کرد این است که بازی تیکن 3 اندروید کاملا مشابه نسخه اصلی (نسخه پلی استیشن) و بدون هیچ گونه کمی و کاستی است، پس همین حالا این بازی سرگرم کننده اندروید را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

خرید بک لینک با کیفیت از 6 سایت با سابقه و معتبر ایرانی

همان طور که میدانید یکی از مهم ترین شاخص ها در سئو بک لینک های معتبر و قوی وبسایت است که در این پست قصد معرفی 10 سایت برای خرید بک لینک از مجموعه وبسایت های نیو فور اندروید را به شا معرفی کنیم.

خرید بک لینک

وبسایت اول: خرید بک لینک از سایت نیو فور اندروید

سایت اول سایت نیو فور اندروید است که دارای پیج اتوریتی 61 و دامین اتوریتی 53 می باشد و دارای قدمت بالای 5 سال می باشد.

وبسایت دوم:بک لینک از وبسایت اختصاصی محسن چاوشی

سایت محسن چاوشی دارای قدمت بیش از 1 سال و پیج اتوریتی 41 است.

وبسایت سوم: بک لینک از سایت نیو تو موزیک

سایت سوم از لیست ما وبسایت نیو تو موزیک است که دارای قدمت بالای 3 سال و پیج اتوریتی 32 می باشد.

وبسایت چهارم:سایت محسن یگانه

سایت محسن یگانه دارای قدمت کمتر از یک سال و پیج اتوریتی 32 می باشد.

وبسایت چهارم:وال مارت کلیپ

سایت وال مارت کلیپ دارای قدمت کمتر از یک سال و پیج اتوریتی 50 می باشد.

وبسایت پنجم:سایت نیو فور موزیک

بک لینک سایت نیو فور موزیک با 5 سال قدمت و پیج اتوریتی 28

وبسایت ششم:سایت موزیک امروز

سایت موزیک امروز با بیش از 3 سال سابقه و پیج اتوریتی 32

جهت اطلاع از قیمت ها به همراه افرهای ویژه با تلگرام @mohammadmm12 و یا شماره 09365382251 در تماس باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی دریفت برای اندروید – PROJECT : DRIFT 1.0

بازی دریفت برای اندروید - PROJECT : DRIFT

PROJECT : DRIFT یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و سرگرم کننده (بازی های سرگرم کننده اندروید) است که در آن تنها وظیفه شما انجام حرکت دریفت با ماشین های مختلف است. این بازی زمینه های رقابتی جالبی را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید یک تجربه منحصر به فرد داشته باشید. PROJECT : DRIFT توسط شرکت بازی سازی OsmanElbeyi و در سال 2017 منتشر شده است و تاکنون در سری بازی های ماسبقه ای در سایت گوگل پلی امتیاز 4.7 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.
از تغییراتی که در نسخه جدید به چشم می خورد می توان به این موارد اشاره کرد: وجود فرصت های شغلی جدید، باز کردن اتومبیل های جدید با تکمیل ماموریت های مختلف، وجود 4 حالت متنوع: مبتدی، آماتور، خبره و حرفه ای، افزایش مراحل به 20 عدد. هنگامی که مهارت های دریفت خود را بهبود می بخشید، حالت های جدیدی باز خواهد شد که بازی را جذاب تر و زیباتر خواهد کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2 1.01

بازی شبیه ساز ساخت و ساز برای اندروید Construction Simulator 2

شبیه ساز ساخت و سازConstruction Simulator 2 نام یک بازی 3 بعدی فوق العاده زیباست که توسط استودیوی astragon Entertainment GmbH برای محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه، اندروید منتشر شده است. همانطور که از نام این بازی مشخص است شما باید شرکت ساخت و ساز خود را راه اندازی کنید و با استفاده از 36 نوع تجهیزات مختلف شروع به رقابت با سایر شرکت های ساخت و ساز کنید تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. جرثقیل های عظیم را کنترل کنید، مصالح ساختمانی را آماده کنید، بتن ریزی کنید و خیابان های شهرستانی که در آن کار می کنید را آسفالت ریزی کنید، به هر حال باید خود را ساعت ها با کار های ساختمانی سرگرم نگهدارید. در بازی اندروید Construction Simulator 2 زمانیکه پروژه هایی را به اتمام برسانید مقداری پول بدست خواهید آورد تا با استفاده از آن پروژ های دیگری را بطور همزان آغاز کنید و یا پروژه های در حال اتمام را سریع تر به پایان برسانید، انتخاب با شماست تا با مدیریت دقیق دارایی هایتان علاوه بر اتمام موفقیت آمیز پروژه های ساختمانی ثروت بیشتری را برای خود بدست آورید. بازی شبیه ساز ساخت و ساز بصورت رایگان منتشر نشده است با این حال شما عزیزان می توانید آخرین نسخه این بازی سرگرم کننده را بصورت کاملا رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه: سایر بازی های HD اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کارتونی من نفرت انگیز Despicable Me 4.4.1a

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 4.4.1a را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 62 63 64