دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز The Amazing Spider-Man 2

دانلود بازی مرد عنکبوتی 2

بازی اندروید مرد عنکبوتی 2

از طرفداران فیلم ها مرد عنکبوتی هستید؟! پس بازی آن را هم تجربه کنید.با دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 گرافیک واقعی را تجربه کنید. در صورتی که به دنبال یک بازی اکشن و مهیج برای پر کردن اوقات فراغت خود می گردید ما به شما بازی زیبا و هیجان انگیز مرد عنکبوتی 2 را پیشنهاد می کنیم در بازی The Amazing Spider-Man 2 که به تازگی توسط کمپانی مشهور بازی ساز گیم لافت ارائه شده است شما خواهید توانست لذت واقعی یک بازی اکشن را با استفاده از این بازی احساس نمایید. بازی The Amazing Spider-Man 2 بر اساس داستان فیلم مرد عنکبوتی 2 که دارای طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان می باشد ساخته شده است و همین امر می تواند جذابیت آن را برای شما بیش از پیش کند.

پیش نیاز: اندروید 4 و بالاتر

در بازی The Amazing Spider-Man 2 شما در نقش یک ناجی ظاهر خواهید شد که باید با استفاده از قدرت بی نظیری که در اختیار شما قرار داده شده است به کمک مردم بروید و آن ها را از دست مجرمان نجات بدهید. شما باید این ماموریت های نجات خود را ابتدا در ایالت نیویورک و سپس به دیگر ایالت های آمریکا سفر کنید. در این مسیر سخت شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد که باید یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه خود بردارید. شما باید برای انجام ماموریت های خود به پارک ها ،میدان های اصلی شهر و حتی به شلوغی میان مردم بروید، در این بازی 6 مرحله هیجان انگیز طراحی شده است که هر یک از آن ها دارای جذابیت های خاص خود می باشد. بازی مرد عنکبوتی اندروید دارای گرافیکی سه بعدی و بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را برای مدت زیادی به خود سرگرم نماید. این بازی بسیار زیبا توانسته در فروشگاه گوگل پلی بیش از 500 هزار بار فروخته بشود و این امر خود بیانگر جذابیت بیش از اندازه این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد .

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مرد عنکبوتی The Amazing Spider-Man 1.1.9

 دانلود بازی مرد عنکبوتی ورژن جدید

بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و جدید مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن) مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آماده نقش آفرینی در بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشید ! تاریخچه و نقش آفرینی های شخصیت معروف مرد عنکبوتی را در تبلت های و اسمارت فون های آندرویدی خود تکرار کنید ، در داخل شهری که پر از باندهای خطرناک است ، مرد عنکبوتی باید شهر را از خطرات ایجاد شده از سوی آنان حفظ کند. حالت بازی به صورت کامل 3 بعدی طراحی گردیده ، به کمک مهارت های دیدنی مرد عنکبوتی شما می توانید شهر را از خطرات پیش رویتان نجات دهید.

توجه داشته باشید برای نصب و اجرای The Amazing Spider-Man نیازمند 2 گیگابایت فضای خالی در دستگاه هستید !

بازی معروف مرد عنکبوتی شگفت انگیز با 25 مرحله هیجانی ، شما کاربران عزیز را با حال و هوای فیلم رسمی این بازی بیشتر آشنا می کند. مهارت های دوست داشتنی شخصیت محبوب این بازی ، مانند پرش و بالا رفتن از ساختمان ها ، هیجان خاصی را به شخصی بازی کننده می دهد. در این بازی به صورت آزادانه در شهر نیویورک هستید ، در 5 بخش کلی پارک مرکزی، کسب و کار، مرکز شهر، اسکله و مسکونی امکان اجرای مأموریت ها و مهارت های خود را دارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر