دانلود بازی 2015 مسابقات رالی کارتونی Car Toon Town

بازی اندروید رالی کارتونی

اگر طرفداران دانلود بازی های ساده اندرویدی هستید پس Car Toon Town را هم به لیست بازی های نصبی خود اضافه کنید چون مطمئنا این بازی اندروید می تواند خواسته های شما را براورده کند. در این بازی 2015 شما باید ماشین مورد نظر خود را از میان چندین ماشین متفاوت و مختلفی که وجود دارد انتخاب کنید و سپس وارد یک رقابت فوق العاده جالب و البته حرفه ای شوید. این بازی کارتونی در خیابان های شهر جریان دارد که همین موضوع هم می تواند دردسر ساز باشد و همین می تواند به زیباتر شدن بازی کمک کند، تصور کنید که باید در خیابان های شهر با سرعت تمام برانید و از موانعی که ممکن است ناگهانی در روبروی شما پدید آیند به بهترین شکل ممکن عبور کنید. در این بازی ساده شما با یک گیم پلی جدید روبرو خواهید شد که می تواند یک تجربه جذاب و بیاد ماندنی باشد چون با اینکه این بازی از گرافیک بالایی برخوردار نیست اما درطول بازی می تواند شهص را به خود جذب کند.این بازی جدید را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

حتما ببینید: بازی ماشین جنگی

بازی زیبای مسابقات فرمول 1 را هم به شما پیشنهاد می کنیم

همانطور که در نام بازی 2015 ذکر شده است بازی به شکل کارتونی ساخته شده است و Car Toon Town دارای سبک فانتزی است اما ماشین های موجود در آن از نسخه های اصلی کپی برداری شده اند و بطور کلی در حدود چهارده ماشین کارتونی در آن وجود دارد از جمله لامبورگینی، شورولت و بوگاتی ویرون و … که همگی آن ها مشابه نسخه اصلی ساخته شده اند و تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که رنگ ماشین ها را تغییر دهید، البته لازم به ذکر است که تمامی رنگ ها و همچنین برخی از ماشین ها در ابتدا آزاد نیستند و برای استفاده از آن ها باید امتیاز و سکه های بیشتری را جمع آوری کنید تا توان خریدتان افزایش پیدا کند. این بازی کم حجم و جالب به تمام کسانی که دوست دارند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل بگذارنند پیشنهاد می شود چون وقتی بازی شروع می شود به اندازه ای جالب جریان پیدا می کند که گذشت زمان را احساس نخواهید کرد درضمن Car Toon Town با تمامی اندازه های صفحه نمایش گوشی های موبایل و تبلت ها سازگاری کامل دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دونفره تانک های پاکت اندروید Pocket Tanks Deluxe 2.0.5

همیشه بازی های گرافیکی و حجیم نیستند که می توانند سرگرم کننده باشند بلکه بازی های ساده و کم حجم معمولا می توانند سرگرم کننده باشند، بازی Pocket Tanks Deluxe هم در این دسته قرار دارد، یک بازی کاملا ساده و با گرافیک دو بعدی است که دارای حجمی بسیار پایینی است. در این بازی دو تانک وجود دارد یکی در سمت راست و دیگری هم در سمت چپ که قرار است یکی از آن ها دیگری را نابود کند، فاصله مشخصی بین این دو تانک وجود دارد که شما با شلکیک های متوالی و بصورت تجربی می توانید فاصله حدودی خود با دشمنتان را بدست آوید و اگر تغییر مکان ندهد آن را مورد حمله قرار دهید. روند بازی به اینگونه است که ابتدا نوبت شماست تا از میان سلاح ها و موشک ها و ابزار های مختلفی که در دسترس دارید یکی را انتخاب و سپس زاویه شلیک آن را مشخص کنید و سپس شلیک کنید بعد از آن نوبت به حریفتان می شود و آن هم شما را هدف قرار می دهد.

Pocket Tanks Deluxe 2.0.5

از صفحه اختصاصی بازی های کارتونی هم دیدن کنید

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

از آخرین بازی های اندروید دیدن کنید

در بازی تانک های پاکتی سلاح های مختلفی وجود دارد که قبل از شروع بازی لیست می شوند و ابتدا شما یک سلاح را انتخاب می کنید و سپس طرف مقابل و دوبار شما و … اما می توانید انتخاب سلاح را بصورت خودکار انجام دهید تا در وقت صرفه جویی شود. دو تانک بر روی کوه های که در عرض صفحه نمایش کشیده شده، مستقر شده اند اما این کوه با برخورد برخی از گلوله ها نابود می شود و ممکن است تانک شما یا دشمنتان در آن فرو رود، درضمن در حین بازی می توانید تانک را جا به جا اما در هر بار که نوبت شما می شود می توانید مقدار کمی آن را حرکت دهید ولی همین مقدار کم هم می توانید مفید باشد. موضوع دیگر امتیازاتی است که بدست می آورید، در پایان بازی کسی که امیتاز بیشتری کسب کرده برنده خواهد شد. یکی دیگر از موضوع هایی که جذابیت این بازی را چندین برابر کرده است، قابلیت انجام دونفره Pocket Tanks Deluxe است به این شکل که نفر اول ابتدا شلیک می کند سپس نوبت به نفر دوم می شود تا شما را نشانه برود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی آموزشی ساخت اشکال مختلف با دستمال Paperama

دانلود بازی آموزشی Paperama مخصوص سیستم عامل اندروید

وقت هنرنمایی است، چون در بازی Paperama با هنر اوریگامی آشنا خواهید شد هنری که با استفاده از آن می توان از یک تکه کاغذ ساده، یک شکل های متنوعی را ایجاد کنید. این بازی هم جنبه آموزشی دارد و هم جنبه سرگرمی چون در این بازی ابتدا آموزش داده می شود تا با یک تکه کاغذ یک شکل معین را ایجاد کنید بعد از آن نوبت به شما می رسد و باید با تاکردن کاغذ آن شکل را دوباره ایجاد کنید اما کار به همین سادگی نیست چون با افزایش مراحل، اشکال سخت تر و پیچیده تر می شود، همچنین تعداد حرکاتی که شما هم باید انجام بدید محدود می شوند و تا جایی پیش می رود که ممکن است لازم باشد برای حل کردن یک مرحله ساعت ها وقت بگذارید. اشکالی که برای آموزش در این بازی در نظر گرفته شده است بگونه ای هستند که می توان آن ها را در واقعیت نیز ساخت, می توانید امتحان کنید تنها یک برگه A4 نیاز دارید آنگه می توانید مرحله به مرحله یک اردک یا هر حیوان یا شی دیگر را بسازید.این بازی آموزشی را برای گوشی یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی آموزشی Paperama

پیشنهاد ویژه : بخش ویژه نرم افزار های کاربردی اندروید

پیش نیاز : اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر

هر چه تعداد حرکاتی را که برای تکمیل اشکال بکار می گیرید کمتر باشند امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد اما نگران نباشید چون در Paperama بخشی قرار داده شده است که در حین بازی می توانید به شما کمک کند و جالب تر اینجاست که چون این نسخه از بازی که اکنون در سایت جدید برای اندروید برای شما قرار داده شده، مود شده است می توانید بصورت نامحدود و بی نهایت از راهنمایی های بین بازی استفاده کنید اما پیشنهاد می کنم جذابیت بازی را با استفاده بیش از حد از بخش آموزشی آن کم نکنید. در این بازی 70 پازل وجود دارد که به ترتیب سختی و پیچیدگی پشت در مراحل مختلف قرار دارند و همین موضوع خود باعث می شود که شما به مرور زمان با الگو های اوریگامی آشنا می شوید چون در هر مرحله بصورت خط چین الگوی اشکال نیز مشخص می شوند. این بازی ساده دارای حجم بسیار پایینی است و درضمن با نسخه های پایین اندروید و همچنین تمامی اندازه های صفحه نمایش تبلت ها و گوشی های موبایل سازگاری دارد.پس با ما با دانلود این بازی آموزشی اندروید همراه باشید تا اشکال هندسی جالب بسازید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری با چوب های کبریت Puzzles with Matches 1.6.0

 دانلود بازی فکزی و سرگرم کننده

بازی سرگرم کننده اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی کردن خود لذت ببرید؟اگر به زمان های قدیم برگردیم ، تعدادی به یاد دارند که یکی از سرگرمی های آن دوران ، بازی با چوب کبریت بوده است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، این سرگرمی بسیار جالب را به دستگاه های آندرویدی شما خواهیم آورد.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

یک بازی کلاسیک در معنای واقعی ! قوانین آن نیز همانند زمان های قدیم ثابت باقی مانده است ، یک شکل خاص بر روی نمایشگر شما ظاهر می شود و تعداد مشخصی از چوب های کبریت در اختیارتان قرار میگیرد ، اکنون باید آن شکل را با همین تعداد چوب کبریت مجدداً بسازید. در مراحل اولیه ممکن است بگوئید بازی ساده ای به نظر می رسد ! اما با پیش بردن مراحل ، سطوحی سخت و گاهاً غیرممکن را نیز شاهد خواهید بود ! بازی با گوب کبریت ها یک بازی فکری و در عین حال بسیار اعتیاد آور است که شما را می تواند در هر ساعتی از شبانه روز درگیر خود کند ، ممکن است در حل یکی از معماها با مشکل مواجه شوید ، پیشنهاد می کنیم ضمن معرفی این بازی به دوستان خود ، در حل این مسئله از آنان نیز کمک بگیرید و ذهن آنان را نیز با این موضوع درگیر کنید. در صورتی که از حل یکی از معماها کاملاً نا امید شدید ، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی ، پاسخ آن را مشاهده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر