آموزش استفاده از تماس تصویری اینستاگرام تا سقف چهار نفر

آموزش استفاده از تماس تصویری اینستاگرام تا سقف چهار نفر

همانطور که در مطلب ” قابلیت مکالمه تصویری اینستاگرام به زودی اضافه خواهد شد ” عنوان شد. اینستاگرام به دنبال توسعه شبکه اجتماعی خود و قرار دادن امکاناتی نظیر امکانات فیسبوک است. برای همین منظور چند ماه پیش شایعاتی مبنی بر اضافه شدن ویژگی تماس تصویری در اینستاگرام مطرح شده بود که امروز این شایعه به حقیقت پیوست.

این شبکه اجتماعی کاربران خود را قادر به استفاده از تماس تصویری اینستاگرام تا سقف چهار نفر می کند. به زبان ساده تر شما در بخش دایرکت اینستاگرام می توانید از یک تا ۴ نفر به صورت همزمان به تماس تصویری بپردازید. همراه ما باشید.

 

آموزش استفاده از تماس تصویری اینستاگرام تا سقف چهار نفر

از ویژگی‌های جالب تماس تصویری اینستاگرام این است که شما می‌توانید در حین صحبت، پنجره‌ی مکالمه ویدیویی را مینیمایز کرده و بدون اینکه تماس تصویری شما قطع شود به انجام دیگر کار ها در اینستاگرام بپردازید. همچنین این امکان وجود دارد که در حین مکالمه ویدیویی از دیگر دوستان‌ خود برای پیوستن به تماس دعوت کنید.

 

آموزش تماس تصویری اینستاگرام

آموزش برقراری تماس تصویری اینستاگرام

برای انجام تماس تصویری در اینستاگرام کافیست ابتدا به دایرکت فرد مورد نظر که قصد مکالمه با آن را دارید مراجعه کرده و سپس روی آیکون دوربین که در بالا سمت راست وجود دارد ضربه بزنید.

 

کار با تماس تصویری اینستاگرام

 

اکنون بایستی منتظر بمانید که فرد مقابل شما به تماس پاسخ دهد. در این بخش می توانید صفحه تماس را مینیمایز کرده و حالت دوربین را عوض کنید. همچنین امکان قطع کردن صدا و تصویر نیز وجود دارد.

 

تماس تصویری اینستاگرام

 

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شه باشد و توانسته باشید در اینستاگرام اقدام به تماس تصویری کنید. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها همراه ما باشید.