دانلود بازی پو فارسی برای اندروید | Pou 1.4.43

دانلود بازی پو فارسی برای اندروید | Pou 1.4.43

حتما با بازی پو آشنایی دارید. بازی سرگرم کننده و زیبا که در آن شما باید به یک حیوان خانگی بامزه رسیدگی کنید و بتوانید نیازهایش را برطرف نمایید. در این بازی شما باید کارهایی مختلفی انجام دهید:

  • غذا دادن: در بازی پو شما باید در زمان مناسب به پو غذا بدهید. زمان مناسب، زمانی می باشد که پو گرسنه شده باشد. در این زمان باید به میزان کافی به او غذا بدهید. اگر غذایی که به پو می دهد بیش از حد باشد باعث اضافه وزن پو خواهد شد. پس همیشه به میزان کافی برای او غذا بگذارید.
  • حمام دادن: باید هنگامی که پو کثیف می شود، او را بشویید. در این زمان بدن پو کثیف شده و باعث ناراحتی او می شود. شما باید ابتدا با کف بدن پو را تمیز کرده و سپس با استفاده از دوش آب، بدن او را به صورت کامل بشویید.
  • سرگرم کردن: پو در مواقعی کسل می شود. برای این که او را از این حالت در بیاورید باید با او بازی کنید تا بتوانید سرگرمش کنید. سرگرم کردن پو می تواند خودتان را نیز سرگرم کند؛ چرا که بازی هایی جالب و سرگرم کننده در Pou 1.4.43 قرار دارد که می توانید از آن برای سرگرم کردن خودتان و پو استفاده کنید.

دانلود Pou 1.4.43

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

نکاتی که گفته شد تنها برخی از مواردی است که باید برای رشد و پرورش دادن پو از انها استفاده کنید. شما به ازای هر کاری که برای پو انجام خواهید داد سکه به دست می آورید. برای خرید آیتم های مختلف و رسیدگی به پو می توانید از این سکه استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سکه ها برای خرید غذاهای مختلف و یا معجون های مختلف استفاده کنید. حتی این قبلیت نیز در این بازی گنجانده شده است تا بتوانید لباس و پوشیدنی های مختلفی نظیر عینک، کلاه و … برای POU بخرید. در این پست برایتان نسخه فارسی بازی معروف و محبوب پو را آماده کرده ایم که تمام محیط آن فارسی شده است. علاوه بر این که شاهد محیطی فارسی هستید، همچنین می توانید از خوراکی های ایرانی مانند چیپس، پفک، های بای، آدامس و … برای سیر کردن پو استفاده کنید. همچنین گوشی های مختلفی نظیر Iphone، گلکسی، جی ال ایکس و … نیز در این نسخه گنجانده شده اند.

بازی پو فارسی

 

Pou 1.4.43 برای اندروید

 

دانلود بازی جدید Pou 1.4.43

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 16 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی پی اس Pes 2016 برای اندروید نسخه کامل و بی نقض دانلود بازی پی اس Pes 2016 برای اندروید نسخه کامل و بی نقض

دانلود بازی کم حجم نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles دانلود بازی کم حجم نینجای میوه Fruit Ninja vs Skittles

دانلود بازی جنگ هیولا | Monster Wars 1.2 دانلود بازی جنگ هیولا | Monster Wars 1.2

دانلود بازی تجارت میلیونی Monopolymillionaire v1.6.2 دانلود بازی تجارت میلیونی Monopolymillionaire v1.6.2

دانلود بازی فرار از زندان برای اندروید | Prison Break: Lockdown 1.04 دانلود بازی فرار از زندان برای اندروید | Prison Break: Lockdown 1.04

دانلود بازی کوسه گرسنه | Hungry Shark World 1.8.4 دانلود بازی کوسه گرسنه | Hungry Shark World 1.8.4

دانلود بازی مسابقه ای Turbo Racing League 1.03 دانلود بازی مسابقه ای Turbo Racing League 1.03

پاسخ به دیدگاه دوشنبه 28 مهر 1393 توسط مدیریت عرشیا می گوید:

خیلی خوب بود