دانلود بازی چه کسی مرا دزدید؟ Who Stole Me? 1.1.1

دانلود بازی چه کسی مرا دزدید؟ Who Stole Me? 1.1.1

بازی چه کسی مرا دزدید را برای اندروید دانلود کنید تا با یک بازی متفاوت برای اندروید اشنا شوید.برای این ساعت از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و رنگارنگ در خدمت شما کاربران هستیم. شخصی من و دوستان من را در حباب های رنگی زندانی کرده و شخص پلیر این بازی ، بایست با بازی با رنگ ها ، آنان را حذف کرده و ما را نجات دهد ! همواره بازی های کودکانه با محیطی رنگارنگ طرفدارهای خاص خود را داشته اند ؛ باید به این نکته توجه داشت بازی های پرطرفدار و زیبا ، تنها بازی هایی نیستند که دارای گرافیک های فوق العاده بالا و حجمی هایی بسیار زیاد هستند ، ممکن است عده ای از کاربران اینگونه سبک بازی ها را پسند نکنند ؛ Who Stole Me نام بازی جدیدی است با محیطی رنگارنگ و شاد که به احتمال فراوان کودکان و دختران بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

بازی اندروید چه کسی مرا دزدید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

یادگیری این بازی بسیار ساده و سریع صورت می گیرد ، اما برای حرفه ای شدن باید دقت و زمان بیشتری را صرف کنید. این بازی با محیطی رنگارنگ و گرافیک مدرن ، اشیاء بسیار جالب و دوست داشتنی ای را در خود جای داده است. یکی از قابلیت های جالب این بازی امکان رقابت با دوستان در شبکه اجتماعی فیسبوک است ؛ بنابراین با انجام این بازی به شکل آنلاین ، می توانید رکوردهای دوستان خود را نیز مشاهده کرده و رکوردهای جدید خود را به ثبت برسانید. در نسخه جدید بازی Who Stole Me ، شاهد اضافه شدن 50 مرحله جدید و بسیار جذاب هستیم که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

Who Stole Meدانلود بازی

 

Who Stole Me

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 27.4 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی اعتیادآور قوطی های یخ زده Frozen Cans دانلود بازی اعتیادآور قوطی های یخ زده Frozen Cans

دانلود بازی سرگرم کننده زیبای Fruited 1.3.8 دانلود بازی سرگرم کننده زیبای Fruited 1.3.8

دانلود بازی باب اسفنجی نسخه کامل SpongeBob Moves In 4 اندروید دانلود بازی باب اسفنجی نسخه کامل SpongeBob Moves In 4 اندروید

بازی دریفت برای اندروید - PROJECT : DRIFT 1.0 بازی دریفت برای اندروید – PROJECT : DRIFT 1.0

دانلود بازی زامبی کش CONTRACT KILLER ZOMBIES 2 v1.1.1 دانلود بازی زامبی کش CONTRACT KILLER ZOMBIES 2 v1.1.1

دانلود بازی شکست ناپذیر | Fail Hard 1.0.19 دانلود بازی شکست ناپذیر | Fail Hard 1.0.19

دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32 دانلود بازی نبرد گلادیاتور ها Call of Arena 1.32