دانلود نرم افزار اختصاصی تیم پرسپولیس FC Perspolis

دانلود نرم افزار اختصاصی تیم پرسپولیس FC Perspolis

تیم مورد علاقه شما چیست؟ پرسپولیس؟ استقلال؟ اگر شما هم جزء میلیون ها طرفدار تیم محبوب پایتخت یعنی پرسپولیس می باشید و دوست دارید که اطلاعات دقیق و بروزی را در مورد تیم خود بدست بیاورید ما به شما استفاده از نرم افزار FC Perspolis را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن بتوانید اطلاعات نابی را در مورد تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس تهران بدست بیاورید. این برنامه که با استفاده از اینترنت کار می کند هر لحظه اطلاعات جدیدی را در مورد تیم محبوبتان در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما دیگر نیاز به جستجو در بین سایت های مختلف برای بدست آوردن اطلاعات جدید ندارد.

نرم افزار پرسپولیس

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

بعد از مدت ها کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس تصمیم بر این گرفت که برای هواداران این تیم فوتبال محبوب یک نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید طراحی کند که با استفاده از آن بتوان به جدیدترین اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس دسترسی پیدا کرد. توسط برنامه FC Perspolis شما خواهد توانست که به گالری عکس بازیکنان تیم پرسپولیس دسترسی پیدا کنید و همچنین جدول بازی های این یم را در هفته های آینده مشاهده نمایید. این برنامه تاریخچه تیم محبوبتان را در اختیار شما قرار خواهد داد به گونه ای که شما می توانید از نتایج بازی های خاص و اتفاقات رخ داده در گذشته این تیم با خبر بشوید. از دیگر امکانات این نرم افزار اندروید می توان به این موضوع اشاره کرد که FC Perspolis زندگی نامه بازیکنان تیم پرسپولیس را می تواند به شما نشان دهد به این ترتیب شما می توانید با بازیکنان مورد علاقه خود آشنایی بیشتری پیدا کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید برای کمک به باشگاه مورد علاقه خود یعنی پرسپولیس کارت هواداری این تیم را از طریق نرم افزار FC Perspolis خریداری نمایید. شما می توانید پس از اتصال به اینترنت توسط این نرم افزار جدول امتیازات لیگ برتر را دریافت و مشاهده نمایید و حتی در صورت تمایل جدول کل بازی های لیگ برتر را در کل فصل مشاهده نمایید و از زمان برگزاری مسابقات تیم های مختلف اطلاعات دقیق به دست بیاورید.

پیشنهاد ویژه: نرم افزار تیم استقلال

پیشاپیش از کیفیت پایین تصاویر برنامه عذر می خواهیم

FC Perspolis

 

اخبار پرسپولیس

 

نرم افزار اندروید پرسپولیس

 

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : 1 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود موزیک پلیر ان آر جی | NRG Player 2.0.2e دانلود موزیک پلیر ان آر جی | NRG Player 2.0.2e

دانلود Cleverbot 2.2.11 برنامه ربات باهوش برای اندروید دانلود Cleverbot 2.2.11 برنامه ربات باهوش برای اندروید

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر نسخه رسمی اندروید

دانلود لانچر ای بی سی | ABC Launcher 1.5.2 دانلود لانچر ای بی سی | ABC Launcher 1.5.2

دانلود نرم افزار نقشه مترو تهران سال 92 برای موبایل دانلود نرم افزار نقشه مترو تهران سال 92 برای موبایل

دانلود اسمارت لانچر Smart Launcher 3 3.24.15 دانلود اسمارت لانچر Smart Launcher 3 3.24.15

دانلود نرم افزار گالری سه بعدی ویومی | Vyomy : 3D Gallery 1.6.5 دانلود نرم افزار گالری سه بعدی ویومی | Vyomy : 3D Gallery 1.6.5