دانلود نسخه سوم بازی محبوب پرش های Doodle Jump v3.0

دانلود نسخه سوم بازی محبوب پرش های Doodle Jump v3.0

آیا شما هم به سری بازی های کم حجم برای اندروید و در عین حال ، لذت بخش و دوست داشتنی علاقمند هستید؟ در این مطلب قصد داریم شما کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت نیو فور آندروید را با نسخه سوم بازی دوست داشتنی پرش های کاراکتری جذاب با نام Doodle آشنا کنیم.پس با ما در ادامه با دانلود این بازی همراه باشید. تقریباً می توان گفت بازی محبوب و پرطرفدار Doodle Jump دارای قدمتی بسیار طولانی است ؛ به گونه ای که اولین نسخه های آن در نگارش های اولیه سیستم عامل آندروید دیده میشد. اکنون پس از مدت ها انتظار و انتشار آپدیت های جزئی ، شاهد انتشار یک به روز رسانی عمده و اساسی در این بازی هستیم. نسخه سوم بازی Doodle Jump ، توسط تیم سازندگان نگارش های اولیه توسعه داده شده و تمامی نکات و ویژگی های کلیدی سنتی نگارش های قبل در آن رعایت شده است. پیشنهاد می کنیم با دانلود بازی Doodle Jump ، خودتان دلیل جذابیت آن را کشف کنید ! Macworld این بازی را یک بازی فوق العاده در سبک میکرو ، بسیار اعتیادآور و نزدیک به واقعیت توصیف می نماید. پس ما را در معرفی تکمیلی ویژگی های این بازی برای اندروید همراهی نمائید.

بازی پرش برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

تا چه مقدار می توانید پرش کنید؟ سفر Doodle در این مسیر در صفحه ای کاغذی و فانتزی دنبال می شود ، در این مسیر بایست از سکوها به سمت بالا حرکت کنید ، ضمن اینکه مهم ترین نکته جذاب در این بازی کنترل کاراکتر اصلی با حرکت دادن دستگاه آندرویدی به حساب می آید ! کوله ی جت را دریافت کنید و با سرعتی بسیار بالاتر چندین سکو را پشت سر بگذارید و لحظه لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. از سیاه چاله ها و همچنین بمب های به کار گذاشته در مسیر اجتناب کنید ؛ به گفته ی دوست داران و طرفداران سری بازی های Doodle Jump شما واقعاً با یک بازی اعتیاد آور و فوق العاده رو به رو هستید ! تا به حال چندین نگارش مختلف از این بازی از قبیل نینجا، فضا، جنگل، فوتبال، زیر آب، برف، هالووین، یخ، عید پاک منتشر شده اند ، اکنون نگارش جدید این بازی با عنوان ویرایشی دزدان دریایی در دسترس شما قرار گرفته است. قدرت های شگفت انگیزی که در طول بازی شما را برای افزایش امتیازهایتان یاری می دهند عبارتند از : بسته JET، کلاه پروانه، راکت و… در بازی دوست داشتنی Doodle Jump می توانید با افزایش لحظه ای رکوردهای خود به صورت آنلاین ، سایر رقبای خود را به این چالش دعوت کنید ؛ همچنین ثبت رکوردهای بالاتر ، می تواند لحظات لذت بخشی را در فضای آنلاین با دوستان شما ایجاد کند.

چگونه بازی کنم؟ بسیار ساده ! تنها کافیست با آغاز بازی ، دستگاه آندرویدی خود را به چپ و راست برای هدایت کاراکتر بازی حرکت دهید. برای شلیک ، کافیست نمایشگر خود را لمس کنید !

دانلود بازی Doodle Jump v3.0

 

بازی جدید Doodle Jump v3.0

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : 38.5 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی سوار کاری | Rodeo Stampede 0.1.1 دانلود بازی سوار کاری | Rodeo Stampede 0.1.1

دانلود بازی پازل ماشین | Puzzle Car 0.6.0 دانلود بازی پازل ماشین | Puzzle Car 0.6.0

دانلود بازی رانندگی در جاده های بد ! - Bad Roads 1.48 دانلود بازی رانندگی در جاده های بد ! – Bad Roads 1.48

دانلود بازی مسابقات بکس International Boxing Champions دانلود بازی مسابقات بکس International Boxing Champions

دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0 دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز Trial Xtreme 3 6.0

دانلود بازی بسکتبال لیگ ان بی ای برای اندروید | NBA 2K14 1.30 دانلود بازی بسکتبال لیگ ان بی ای برای اندروید | NBA 2K14 1.30

دانلود بازی سه بعدی راننده تاکسی دیوانه | Crazy Driver Taxi Duty 3D 2.6 دانلود بازی سه بعدی راننده تاکسی دیوانه | Crazy Driver Taxi Duty 3D 2.6