دانلود بازی فانتزی کلاسیک با منجنیق | Catapult King 1.4.7

دانلود بازی فانتزی کلاسیک با منجنیق | Catapult King 1.4.7

دانلود بازی فانتزی بسیار زیبا برای اندروید با لینک مستقیم

Catapult King 1.4.7

با ما با دانلود بازی بسیار جذاب Catapult King 1.4.7 همراه باشید تا با جنگ کلاسیک را در گوشی های اندروید تجربه کنید و لذت ببرید.

آیا از بازی های تکراری خسته شده اید و به دنبال یک بازی فانتزی برای سرگرم کردن خود و پر کردن اوقات فراغتتان می گردید. اگر این چنین می باشد ما به شما استفاده از بازی هایی را توصیه می کنیم که دارای تم کارتونی می باشند. این نوع بازی های کارتونی اکثر دارای جذابیت بالایی می باشند به گونه ای که حتی اگر کاربر آن را برای ساعت های متمادی نیز انجام بدهد از آن خسته نخواهد شد یکی از بهترین بازی های فانتزی و کلاسیک را ما امروز برای شما آماده کرده ایم نام این بازی جذاب Catapult King می باشد که توسط استدیو بازی سازی مشهور CHILLINGO طراحی و ساخته شده است.

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

پرنسس دزدیده شده است و در قلعه ای مستحکم نگه داری می شود قلعه ای که راه یابی به آن کار بسیار مشکلی بوده و از پس هر کسی بر نمی آید زیرا علاوه بر بلند و محکم بودن دیوارهای قلعه مشکل دیگری که بر سر راه وجود دارد نگهبان این قلعه ها می باشد زیرا نگهبانی این قلعه را یک اژدهای آتشین به عهده دارد که در صورت نزدیک شدن به آن هر کسی را با شعله های آتش خود نابود می سازد. در بازی زیبای Catapult King شما در این بازی کلاسیک و کارتونی در نقش یک شوالیه قهرمان ظاهر خواهید شد که باید به دنبال نجات عشق خود برود که همان پرنسس اسیر در قلعه می باشد. شما باید تمام تلاش خود را برای آزادی هر چه سریعتر او بکار ببندید برای این کار شما منجنیق در اختیار دارید که باید با تنظیم دقیق آن به سمت دیوار های قلعه آن را نابود کنید و البته با سرعت عمل بالا قبل از آن که اژدهای خشمگین شما را به خاکستر تبدیل کند آن را با استفاده از گوی های آتشینی که روی منجنیق خود قرار می دهید نابود کرده و به این ترتیب پرنسس زیبا را از این قلعه خوفناک نجات بدهید و به این ترتیب شوالیه قهرمان را به عشق خود برسانید. بازی فانتزی و کلایکCatapult King دارای بیش از 60 مرحله با قلعه های متفاوت می باشد که این امر باعث می شود که تا مدت ها بدون احساس تکراری بودن از این بازی استفاده نمایید.امیدواریم از بازی جنگ با منجنیق لذت ببرید.

Catapult King 1.4.7

Catapult King 1.4.7

Catapult King 1.4.7

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم بازی فانتزی کلاسیک با منجنیق | 48 مگابایت

از این مطالب هم دیدن نمایید:

دانلود بازی موتور سواری سه بعدی Bike Racing 3D دانلود بازی موتور سواری سه بعدی Bike Racing 3D

دانلود بازی ورزشی Drive Ahead! Sports 1.1 دانلود بازی ورزشی Drive Ahead! Sports 1.1

دانلود بازی نجات لوسی | Rescue Lucy 1.4.3 دانلود بازی نجات لوسی | Rescue Lucy 1.4.3

دانلود بازی خط مقدم جنگ جهانی دوم FRONTLINE COMMANDO WW2 1 دانلود بازی خط مقدم جنگ جهانی دوم FRONTLINE COMMANDO WW2 1

دانلود بازی HD شکار دایناسورها | Carnivores : Dinosaur Hunter HD 1.6.7 دانلود بازی HD شکار دایناسورها | Carnivores : Dinosaur Hunter HD 1.6.7

دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان - Subway دانلود بازی فرار از مأموران مترو در هندوستان – Subway

دانلود بازی نجات پرندگان | Pongo Combo 2.0.2 دانلود بازی نجات پرندگان | Pongo Combo 2.0.2